2012. okt. 31.

FELOLDOZÁS



....akkor ráncba robbant a fájdalom
ölelte csonkig égett gyertya-ágy
hiányod dermedt viasz paplanán
magába észrevétlenül bezárt

...akkor pisszenést sem tűrt az este
magára hagyta csorba létemet
most az évtizedbe burkolt csendet
vénülő kezem lásd elengedte


*

Szüleim emlékére.
2010.02.23.- átirat:

2012.10.31.
Zsefy Zsanett

*
http://youtu.be/nFhMnhkGnIE 

A sanzon szövege - Google  fordítóval - :

"Emlékezés egy öregemberre" 



Kis játszó gyerekek a réten
Sing, énekelni az édes virágillat
Élvezze a tavaszi élet
Túl hamar, sajnos, akkor fizet sírás

{Refrén:}
Utolsó szerelme az öregség
Gyere ide, kicsi gyerekek
Azt akarom, hogy simogatni
elfelejteni
Elfelejteni a fehér haja

Bár nagyon régi, a szívem tele bájjal
Engedjék meg, hogy részt vegyen a játékot
Egy idős férfi, felháborodott, könnyes
Veled, Boldogabb vagyok

{Au Refrain}

Gyermekeim, van egy anya
És minden este van a bölcsője
Neki, hogy ég, ajánljátok fel ima
Jól van, míg a sír

{Au Refrain}

Gyermekeim, amikor én a te korodban
Volt az édes békét a szív
Milyen szép nap telt el anélkül, hogy felhők
Láttam egyetlen boldog nap


{Au Refrain}

Ahogy idősebb lettem láttam a szomorúságot
Akiket szerettem, láttam,
Ó, hadd bizonyítsam szerelmem
Ez szeretetteljes, hogy meg fog halni

{Au Refrain}

Nincsenek megjegyzések: