2011. nov. 6.

Hastánc férfiszemmel

/ Merénylet ...hirtelen felindulásból..... egy dalra...:))/
 Videóra feldolgozva:
Zene linkje:


Ring a csípő,
tombol a vihar,
mennyei mámor
karjaiba hajt.
Tüzet gyújt tánca,
szívem felhevül,
végzet e kígyó,
én meg bűvölő.

Keblén pihen meg
annyi férfi szem,
derekán kúszik,
nem fel,
izgibb lent.
Tipegő lába
pille,
oly kecses,
egy éjszakára
elmennék vele.

*

Jobbra-balra pillant,
szikrát szór szeme,
körülötte hullnak sorban
ifjú s tar fejek.

Gyere közel,
betakarlak,
szemed ne rejtsd,
úgy akarlak!
Bársony bőröd
akár szirom,
illatozik,
nagyon bírom.

Ring a csípő,
tombol a vihar,
tüzem nem oltja
inkább felkavar.
Ahogy hajladoz'
karcsún, mint a nád,
lennék én közte
rejtőző madár.

*

Maradj te tündér,
szeretgetlek még!
Szemed se rejtsd el,
köldököd be szép.
Bokád, ha villan
az mindent megér.
Ringasd a csípőd!
Így álmodtam rég.

Ring a csípő,
tombol a vihar,
tüzem nem oltja,
inkább felkavar.
Úgy hajladozik
karcsún, mint a nád,
lennék én közte
rejtőző madár.

Ring a csípő,
tombol a vihar,
mennyei mámor
karjaiba hajt.
Tüzet gyújt tánca,
szívem felhevül,
végzet e kígyó,
én meg bűvölő.

*

Kemény az ágy,
és csorog már a nyálam,
mellemen összegyűrve
ébredezik Márta.
Amíg horkolt,
visszhangzott az ég is,
szememről hályog szakadt,
 a valóság rémít.


Ring a csípő,
tombol a vihar,
mennyei mámor
karjaiból hajt.
Tüzet olt tánca,
szívem  nem hevül.
Nejem e sárkány,
de nem bűvös ő..

Keblén pihent meg
annyi férfi szem,
de hova kússzon,
már nem
izgibb lent.
(Tipegő lába
kábé
negyvenes.)
Egy éjszakát
hortyogjon át veled..

Csendet végre!


2011.11.06.-2012.01.11.
Zsefy Zsanett

Nincsenek megjegyzések: