2011. nov. 1.

A kapcsolat megszakadt

Édesanyám emlékére
Leonard Cohen - If it be your will  http://youtu.be/FkEYkUxdhcU




Hidd el, léptem volna,
ha nem fogy közben el az út.
Már nem tudtam, merre tartok.

Bár a számok ujjaimból kifolytak
kezem ösztönösen még ma is a telefon után nyúl.

Tizenkét év nagy idő. A vonalat törölték azóta,
de a hangod mélyen fülembe ivódott.
Lelkemben szól akár egy orgonasíp,
bennem rezonál sok elfojtott sóhaj.

Az e-mailek sorra visszajöttek,
pedig Istenhez címeztem mindegyiket.

Kérdéseimre már sosem kapok választ,
miért mentél el, merre tartasz és minek.

Még most is visszavárlak.

Tudod, mindig akartam,
mégse mondtam elégszer,
hogy büszke vagyok rád s imádlak,
Megint elkéstem.
*
Már oly' régen tenyerembe dermedtek,
és valahogy nem múlnak a percek.
Keresem érintésed fészkét, kezed vonalát.
Csak apróra tört emlékkövek peregnek markomból,
s én újra és újra szeretném megosztani veled.
De a gépemen mindig ez az üzenet: Error.
Hibás vagy nem létező e-mail cím, nézze át újra!

Holnap inkább tárcsázok.
Hatjegyű szám. Egyszer eltalálom,
és akkor a telefont ismét felveszed.
Hallom ahogy mondod: vigyázz magadra.
Majd kattanás.
Búgó hang.

De még az is olyan szép lesz nekem.


2011.11.01.-átirat:2013.12.23.-2014.05.03.
Zsefy Zsanett


2 megjegyzés:

Fitó Ica írta...

kedves Zsanett! Ismerős érzések.. maró fájdalom a hiány. Még nekem is benne van a telefonomban anyukám száma, csak hát....
Köszönöm hogy olvashattam.

Bakkné Szentesi Csilla - Zsefy Zsanett - írta...

Én köszönöm Icukám. Tudom, hogy Te is hasonlóan érzel.... :(