2011. okt. 10.

magamon kívül














 

csend csorog testemen
ahogy körülölelnek a falak
a semmisejó ver gyökeret

tennivalók az asztal alatt
a szék üresen ásít 
hiába keresem magam
csordultig telt pohár oldalán
maradok ujjlenyomat
kiürítettem a polcokat
ne bajlódjanak majd vele
szemétre a kacatokkal
másnak kell a helye
a számlákat rendeztem
csak néhány okozhat gondot
egy füzetbe róttam 

minden fontosabb dolgot

készülődöm
legyen rend ha már vége
kínkeservesen becsukom
az ablakot
sóhaj se szökjön az éjbe


A Készülődés c versem átirata
2010.04.16.-2011.10.10.
Zsefy Zsanett

2 megjegyzés:

M. Fehérvári Judit írta...

Ne légy már ilyen szomorú! Nem kell még számvetést készíteni! Az ősz ilyen, azért rossz a kedved!

Puszillak!

PS: A vers nagyon szép!

Bakkné Szentesi Csilla - Zsefy Zsanett - írta...

De kedves.. :) Igazad van Dittám..fáztam..és olyankor mindentől elmegy a kedvem.
(De az ilyen meglepetésektől - mint ez a látogatásod is - kicsit magamhoz szoktam térni.)

A Vendégkönyvben is ma olvastalak..Jó volt...
Puszi.