2012. ápr. 22.

Etűd fényre, árnyra




/Korábbi címe: Varázslat.
.... hogy ne tévedjen el az árnyék, ha a fényt nem látja, árnyék előtt fel ne bukjék egyetlen barátja/
http://www.youtube.com/watch?v=xeGDta6lI8g


Hervadozik  a  sok virág,
a fényt hiába issza,
árny nélkül a szomjas világ
földbe vágyik vissza.

Árnyat loptam, aköré meg
sziporkát az égről,
sötét éjjel húztam kézzel                 
ezüstcsíkot fényből.

Beleszőttem fény fonalát
árnyék köntösébe,
betakartam napkoronát
szellő tenyerébe.

Csokrot csentem holdudvarból,
mit sarlóval vágtam,
szalagot rá szivárványból
varázsolt a vágyam.

Friss harmattal terítettem
az egész világot,
hadd szórja szét minden cseppel
az én boldogságom.


2010.01.28.-2012.04.22.
Zsefy Zsanett

2 megjegyzés:

M. Fehérvári Judit írta...

És Nagyon Boldogságos Névnapot Neked ehhez a gyönyörűséges Vershez! Puszi!

Bakkné Szentesi Csilla - Zsefy Zsanett - írta...

Nagyon szépen köszönöm névnapi köszöntésed drága Ditta!
Puszillak én is! :)