2011. dec. 6.

idetévedt sorok...

ne riasszon meg a válasz:
kell nekem egy erős támasz,
 - nem hamis lélekkufárnak,
inkább rejtett csillogásnak -
nem  giccsköpő, langy, borissza,
inkább harcos Bornemissza,
szomjat oltó költő bája,
kinek még sem rossz a mája,
hogy zenéljen a fülemnek,
mikor intek a jó-kedvnek,
hogy ha kell pofon is vágjon,
de közben kicsit imádjon.

nem számít hogy mi az elve,
- az empátiát bőven merje -
ki' barátja, ellensége,
csak szívében legyen béke. 

2011.12.06.
Zsefy Zsanett

2 megjegyzés:

Allegória Irodalmi-, Művészeti- és Közösségi portál írta...

Hű, de jó az "idetévedt sorok"! Tetszik a hangulata!

Zsanett, ide is írjuk, hogy elkészült első net-könyved, - reméljük lesz több is - küldtünk emailt. További békés adventet kívánunk: szeretettel Allegória Szerkesztői

Bakkné Szentesi Csilla - Zsefy Zsanett - írta...

Nagyon örülök! Nagyon köszönöm a munkátokat! Megnéztem, és rendkívül finomnak, elegánsnak találtam a borítót. Illik a címhez. Az Ajánlástól is meghatódtam. Meg sem érdemeltem.. annyi szépet írt Ditta.
Ölellek Mindőtöket szeretettel!