2011. okt. 13.

kagylóba zárva

....születtem.....(10.24.)

Bizet: A gyöngyhalász:
http://youtu.be/ik-0BGm7244












hétfő volt
talán délelőtt
az ősz addigra benőtt
falakat egykedvű parkokat
avarba takart nyarat
romból nőtt gondokat
a színek is szerények voltak
lódenkabátban osont a hideg
rideg vonásokat satírozott


tudom apám soha nem pihent

kínkeserves másfél nap
anyám arcáról lehámlott a pír
de ha már megjöttem
gondoltam üvöltök egyet
s máris csuklómra került
egy kis papír


később nevet váltottam
gyámoltalan vézna gyerek
évek sodortak szirtről szirtre
de tengert nyitott a képzelet

istennek sem voltak szebb álmai
míg anyámmal álmodtam fölénk eget

ma ábrándokat nem dédelgetek


de a város zajában ringva őrzöm
keblén fakadt kagylóéletem


2011.10.12.
Zsefy Zsanett

Anyakönyvi nevem eredetileg nem Csilla volt... :) 

Nincsenek megjegyzések: