2012. nov. 29.

Szerelemtolvaj


Lopni mentem hozzád, nem tűrtem fel szoknyám.
Huncut szél felkapott, egy felhőn ott hagyott.

Felhő könnyeitől szoknyám térdig ázott.
Nem nevettél rajtam, mindenem úgy fázott.
Tengert hívtad óvni apályra dagállyal.
Nem ért az fel hozzám, kár volt a bűbájjal.
Néztem hideg arcod, homlokod ráncait.
Gödrös, fényes képed mitől tud ragyogni?
Gyűrűben a gyémánt annyit dehogy érne,
mint' szívembe éjjel percre holdfény térne.
Bár lehetnék farkas, macska vagy épp puma,
szerelmes üvöltés hozzád úgy eljutna.
Nem lenne oly kínos, sarlót csentem éppen.
Telihold szerelmem, ezüstként kimértem
...



2009.10.02. -2012.12.06.
 Zsefy Zsanett

4 megjegyzés:

M. Fehérvári Judit írta...

Szép!

Bakkné Szentesi Csilla - Zsefy Zsanett - írta...

Köszönöm. :))

Zsefy Zsanett - Bakkné Szentesi Csilla írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Zsefy Zsanett - Bakkné Szentesi Csilla írta...

Átirata a Szusszanásnyi Zsefy-versek blogban.

http://szusszanasnyi-zsefy-zs.blogspot.hu/2015/02/szerelemtolvaj.html